Ikano Lånet kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg

Kundeservice - Ikano Bank

Vanlige spørsmål om Ikano Lånet

  • Hvem kontakter jeg vedrørende mottatt purring / oppsigelsesbrev / inkassovarsel

    Har du mottatt en purring, et oppsigelsesbrev eller et inkassovarsel vedrørende lånet ditt, som du ønsker å snakke med oss om, kan du ta kontakt med vår collections-avdeling på telefon 66858677.

  • Hva gjør jeg om jeg får problemer med tilbakebetalingen av lånet?

    Får du problemer med tilbakebetalingen av lånet er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss. I henhold til gjeldende lovverk kan vi normalt ikke innvilge enkeltstående betalingsfri måned.

  • Hvordan innfrir jeg lånet mitt?

    Vi anbefaler at du tar kontakt med oss for å få tilsendt nøyaktig utestående beløp, slik at du kan innfri ditt lån enklest mulig.

Ring oss

For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:

+47 66 85 86 66

Åpningstider:
Hverdager 9-16 

Skriv til oss 
Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker

Ønsker du å rette en formell klage til oss? Klikk her for å benytte skjemaet for innsending av klage.

Klager behandles fortløpende. Vi har også rutinemessige gjennomganger av innkomne klager, både ukentlig og kvartalsvis, der vi har mulighet til å oppnevne en ansvarlig saksbehandler i hver enkelt sak, som skal sikre at saken får en løsning. Dersom du ikke er fornøyd med avgjørelsen i din klagesak og ønsker å få saken din vurdert på nytt, kan du kontakte Ikano Banks Kundeombudsmann eller ta saken videre til Finanstilsynet, Forbrukerrådet eller Finansklagenemnda. Klikk her for å lese mer.

Send e-post til kundeservice

 

Meldingen er mottatt!

Takk for at du kontakt oss.

Vi vil behandle din henvendelse så raskt som mulig.