It appears that you are using an outdated browser. Some features may not be supported.

Ikano Lånet kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg

Kundeservice - Ikano Bank

Vanlige spørsmål om Ikano Lånet

  • Har du mottatt en purring, et oppsigelsesbrev eller et inkassovarsel vedrørende lånet ditt, som du ønsker å snakke med oss om, kan du ta kontakt med vår collections-avdeling på telefon 66858677.
  • Får du problemer med tilbakebetalingen av lånet er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss. I henhold til gjeldende lovverk kan vi normalt ikke innvilge enkeltstående betalingsfri måned.

  • Vi anbefaler at du tar kontakt med oss for å få tilsendt nøyaktig utestående beløp, slik at du kan innfri ditt lån enklest mulig.

Ring oss

For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:

+47 66 85 86 66

Åpningstider:
Hverdager 9-16 

Skriv til oss 
Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker

Ønsker du å rette en formell klage til oss? Klikk her for å benytte skjemaet for innsending av klage.

Klager behandles fortløpende. Vi har også rutinemessige gjennomganger av innkomne klager, både ukentlig og kvartalsvis, der vi har mulighet til å oppnevne en ansvarlig saksbehandler i hver enkelt sak, som skal sikre at saken får en løsning. Dersom du ikke er fornøyd med avgjørelsen i din klagesak og ønsker å få saken din vurdert på nytt, kan du kontakte Ikano Banks Kundeombudsmann eller ta saken videre til Finanstilsynet, Forbrukerrådet eller Finansklagenemnda. Klikk her for å lese mer.

Meldingen er mottatt!

Takk for at du kontakt oss.

Vi vil behandle din henvendelse så raskt som mulig.