It appears that you are using an outdated browser. Some features may not be supported.

Ikano Visa kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg

Ikano Visa - Ikano Bank

Vanlige spørsmål om Ikano Visa


  • Ønsker du å øke kredittgrensen på ditt Ikano Visa kan du fylle ut vårt elektroniske søknadsskjema. Søknaden behandles automatisk, og du får svar på skjermen.

     

  • Hvis du har mistet kortet ditt, eller mistenker at det stjålet, er det viktig at du sperrer det slik at det ikke kan misbrukes. Ring oss på +47 66 85 86 88 eller logg inn på Min Side.

  • Hvis du ikke lenger har bruk for kreditten din, kan du kansellere den via vårt selvbetjeningsskjema här

Ring oss

For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:

+47 66 85 86 88

Åpningstider:
Hverdager 9-17

 Skriv til oss:
Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker

 

Ønsker du å rette en formell klage til oss? Klikk her for å benytte skjemaet for innsending av klage.

Klager behandles fortløpende. Vi har også rutinemessige gjennomganger av innkomne klager, både ukentlig og kvartalsvis, der vi har mulighet til å oppnevne en ansvarlig saksbehandler i hver enkelt sak, som skal sikre at saken får en løsning. Dersom du ikke er fornøyd med avgjørelsen i din klagesak og ønsker å få saken din vurdert på nytt, kan du kontakte Ikano Banks Kundeombudsmann eller ta saken videre til Finanstilsynet, Forbrukerrådet eller Finansklagenemnda. Klikk her for å lese mer.

Meldingen er mottatt!

Takk for at du kontakt oss.

Vi vil behandle din henvendelse så raskt som mulig.