Ikano Visa kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg

Ikano Visa - Ikano Bank

Vanlige spørsmål om Ikano Visa

  • Kan jeg søke om å øke kredittgrensen på kortet mitt?


    Ønsker du å øke kredittgrensen på ditt Ikano Visa kan du fylle ut vårt elektroniske søknadsskjema. Søknaden behandles automatisk, og du får svar på skjermen.

     

  • Hva gjør jeg hvis jeg har mistet eller fått stjålet kortet mitt?

    Hvis du har mistet kortet ditt, eller mistenker at det stjålet, er det viktig at du sperrer det slik at det ikke kan misbrukes. Ring oss på +47 66 85 86 88 eller logg inn på Min Side.

  • Hvordan avslutter jeg kontokreditten min?

    Hvis du ikke lenger har bruk for kreditten din, kan du kansellere den via vårt selvbetjeningsskjema här

  • Hva gjør jeg hvis jeg trenger ny PIN-kode?

Ring oss

For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:

+47 66 85 86 88

Åpningstider:
Hverdager 9-17

 Skriv til oss:
Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker

 

Ønsker du å rette en formell klage til oss? Klikk her for å benytte skjemaet for innsending av klage.

Klager behandles fortløpende. Vi har også rutinemessige gjennomganger av innkomne klager, både ukentlig og kvartalsvis, der vi har mulighet til å oppnevne en ansvarlig saksbehandler i hver enkelt sak, som skal sikre at saken får en løsning. Dersom du ikke er fornøyd med avgjørelsen i din klagesak og ønsker å få saken din vurdert på nytt, kan du kontakte Ikano Banks Kundeombudsmann eller ta saken videre til Finanstilsynet, Forbrukerrådet eller Finansklagenemnda. Klikk her for å lese mer.

Send e-post til kundeservice

Meldingen er mottatt!

Takk for at du kontakt oss.

Vi vil behandle din henvendelse så raskt som mulig.