-
Hvordan vet jeg at jeg er berørt av feilen?
Dersom du er blant de berørte kundene vil vi sende deg brev med hvilket beløp du vil få godskrevet og hvordan det vil foregå.
-
Når vil jeg få informasjon?
Om du er berørt, men ikke allerede har mottatt brev fra oss, så vil dette dukke opp straks vi har foretatt beregningen for ditt kundeforhold og dermed er klare til å godskrive eventuell korrigering. For å være sikre på at alt blir helt korrekt rettet opp, regner vi med å måtte bruke litt tid på dette.
-
Får jeg penger tilbake?
Hver enkelt kunde som er berørt vil få godskrevet det beløp vi som følge av feilen har krevd inn urettmessig.
-
Når mottar jeg pengene?
Dersom du har blitt belastet urettmessig vil dette bli korrigert og godskrevet kort tid etter du har mottatt brevet fra oss. I mange tilfeller vil vi også måtte be deg om ditt kontonummer for å kunne utbetale beløpet.
Hold søkeordene enkle.
Benytt flere ord for å begrense søket ditt.