VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Tilbake

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Tilbake

Kontakt oss

IKEA Kort kundeservice

  • Hvordan kan jeg utsette betalingen?

    Du kan utsette betalingen for kjøp over 2 500 kroner, enten du har handlet på et IKEA-varehus eller på ikea.no. Kjøpet vises i kjøpsoversikten på Min Side, normalt påfølgende virkedag. Velg ønsket betalingsutsettelse (huk av for 6, 9 eller 12 måneder).

    Du kan utsette betalingen én gang per kjøp.

  • Hvordan kan jeg få nytt kort?

    Trenger du et nytt kort kan du bestille dette på Min Side. Der kan du også sperre det gamle, dersom det er mistet eller frastjålet.

  • Hvordan får jeg ny PIN-kode?

    Dersom du trenger PIN-kode til kortet ditt kan du logge inn på Min Side og velge "Bestill ny pin-kode". PIN-koden kommer i posten i løpet av noen dager.

  • Hvordan kan jeg få økt kreditt?

    Ønsker du å øke kredittgrensen på ditt IKEA Kort kan du fylle ut vårt elektroniske søknadsskjema. Søknaden behandles automatisk, og du får svar på skjermen.

  • Hva gjør jeg om jeg får problemer med å betale?


    Får du problemer med å betale regningen din er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss.  Du kan også få hjelp av  til å komme deg ut av problemene.

Telefon

+47 66 85 86 00

Hverdager 8-17
Lørdager 10-18

Postadresse

Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker

Min Side

Min Side ser du din tilgjengelige kreditt og din siste faktura. Du finner siste transaksjoner og kan velge betalingsutsettelse for kjøp over 2 500 kr.

Betalingsutsettelse

Du kan utsette betalingen for kjøp over 2 500 kroner, enten du har handlet på et IKEA-varehus eller på ikea.no. Logg inn på Min Side og velg ønsket betalingsutsettelse ved å huke av for 6, 9 eller 12 måneder. Les mer her.