Ring oss
For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:
Skriv til oss
Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker
Åpningstider
Hverdager 9-20
Lørdager 10-18
Dersom du trenger PIN-kode til kortet ditt kan du logge inn på Min Side og velge "Bestill ny pin-kode". PIN-koden kommer i posten i løpet av noen dager.
Trenger du et nytt kort kan du bestille dette på Min Side. Der kan du også sperre det gamle, dersom det er mistet eller frastjålet.
Ønsker du å øke kredittgrensen på ditt IKEA Kort kan du fylle ut vårt elektroniske søknadsskjema. Søknaden behandles automatisk, og du får svar på skjermen.
Får du problemer med å betale regningen din er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss. Du kan også få hjelp av NAVs økonomi- og gjeldsrådgivningstjeneste til å komme deg ut av problemene.
For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:
Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker
Hverdager 9-20
Lørdager 10-18
Ved å lytte til dine synspunkter kan vi stadig forbedre oss. Hvis du er misfornøyd med noe i forhold til din kommunikasjon med Ikano Bank, vil vi gjerne at du kontakter oss så vi kan forsøke å rette opp eventuelle feil. Hvis du kommuniserer elektronisk er det viktig å ikke skrive inn sensitive opplysninger som kortnummer, personnummer, kredittopplysninger etc. Kontaktinformasjon til kundeservice finner du her.
Dersom du ikke får gjennomslag for din henvendelse, kan klagen tas videre til: Finansklagenemnda, Postboks 53 Skøyen, 0212 Oslo.