VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Tilbake

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Tilbake

Kontakt oss

IKEA Kort kundeservice

  • Hvordan får jeg ny PIN-kode?

    Dersom du trenger PIN-kode til kortet ditt kan du logge inn på Min Side og velge "Bestill ny pin-kode". PIN-koden kommer i posten i løpet av noen dager.

  • Hvordan kan jeg få nytt kort?

    Trenger du et nytt kort kan du bestille dette på Min Side. Der kan du også sperre det gamle, dersom det er mistet eller frastjålet.

  • Hvordan kan jeg få økt kreditt?

    Ønsker du å øke kredittgrensen på ditt IKEA Kort kan du fylle ut vårt elektroniske søknadsskjema. Søknaden behandles automatisk, og du får svar på skjermen.

     

  • Hva gjør jeg om jeg får problemer med å betale?


    Får du problemer med å betale regningen din er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss.  Du kan også få hjelp av NAVs økonomi- og gjeldsrådgivningstjeneste til å komme deg ut av problemene.

Ring oss

For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:

+47 66 85 86 00

Skriv til oss

Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker

Åpningstider

Hverdager 9-21
Lørdager 10-18

Dine synspunkter er viktige for oss

Ved å lytte til dine synspunkter kan vi stadig forbedre oss. Hvis du er misfornøyd med noe i forhold til din kommunikasjon med Ikano Bank, vil vi gjerne at du kontakter oss så vi kan forsøke å rette opp eventuelle feil. Hvis du kommuniserer elektronisk er det viktig å ikke skrive inn sensitive opplysninger som kortnummer, personnummer, kredittopplysninger etc. Kontaktinformasjon til kundeservice finner du her.

Dersom du ikke får gjennomslag for din henvendelse, kan klagen tas videre til: Finansklagenemnda, Postboks 53 Skøyen, 0212 Oslo.