VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Tilbake

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Tilbake

Ikano Lånet kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg

Vanlige spørsmål om Ikano Lånet

  • Hvem kontakter jeg vedrørende mottatt purring / oppsigelsesbrev / inkassovarsel

    Har du mottatt en purring, et oppsigelsesbrev eller et inkassovarsel vedrørende lånet ditt, som du ønsker å snakke med oss om, kan du ta kontakt med vår collections-avdeling på telefon 66858677.

  • Hva gjør jeg om jeg får problemer med tilbakebetalingen av lånet?

    Får du problemer med tilbakebetalingen av lånet er det viktig at du kontakter oss så snart som mulig. Det er lettere å finne en god løsning for alle parter dersom du tar kontakt med oss. I henhold til gjeldende lovverk kan vi normalt ikke innvilge enkeltstående betalingsfri måned.

  • Hvordan innfrir jeg lånet mitt?

    Vi anbefaler at du tar kontakt med oss for å få tilsendt nøyaktig utestående beløp, slik at du kan innfri ditt lån enklest mulig.

Ring oss

For å snakke med vår kundeservice på telefon, ring oss på:

+47 66 85 86 66

Åpningstider:
Hverdager 9-16 

Skriv til oss 
Ikano Bank
Lensmannslia 4
1386 Asker

Send e-post til kundeservice

 

Meldingen er mottatt!

Takk for at du kontakt oss.

Vi vil behandle din henvendelse så raskt som mulig.